088-627-0400 - Support

Efficiënt rekruteren met hulp van Curq

Elke fase van jouw wervingsproces moeiteloos beheerd.

​​Pro​​beer CURQ gratis         Proefinstallatie binnen 3 minuten 


Beheer je vacatures en sollicitanten

Creëer je eigen vacaturepagina, verspreid je vacatures en beheer moeiteloos ontvangen sollicitaties. Hou elke kandidaat bij, en bouw een database op van vaardigheden en profielen met doorzoekbare documenten. Het uitbesteden van personeelswerving is niet langer vereist - handel alles intern af op een eenvoudige en professionele wijze.


Monitor vacatures

Ontdek welk kanaal de meeste sollicitaties genereert.






Automatisch toegewezen e-mailadressen aan vacatures zorgen ervoor dat sollicitaties direct bij de juiste vacature belanden.

Of sollicitanten nu via e-mail of online formulieren reageren, alle informatie wordt geautomatiseerd geïndexeerd (cv's, sollicitatiebrieven, enz.) en je kunt ze snel beantwoorden met sjablonen of gepersonaliseerde e-mails.


Pas je wervingsproces aan naar wens

Stel je eigen stadia en interviewers vast.

Maak gebruik van de Kanban-weergave om de stappen van je wervingsproces aan te passen: voorselectie, eerste gesprek, tweede gesprek, arbeidsvoorwaarden, en meer. Ontvang nauwkeurige statistieken over je wervingsstappen.


Veelgestelde vragen

Wat zijn de belangrijkste functies en modules die worden aangeboden in Curq?

Curq Starter en Growth wordt standaard geleverd met de volgende modules: Financieel, Voorraadbeheer, Inkoop, Verkoop, CRM, Website/webshop, Projecten, Urenstaten en Declaraties. Curq Professional is voorzien met nog meer modules en functionaliteiten.

De implementatie duurt ca 1 uur en naar gelang de gevraagde van de klant, wordt er standaard (kostenloze) ondersteuning van 2 uur geboden. Mocht aanvullende support nodig zijn, dan kan deze voor Curq Starter & Growth op basis van een strippenkaart worden afgenomen. Voor Curq Professional is er een implementatiepakket beschikbaar tegen een kostprijs van €1.500,00, waarmee het implementatieproces wordt afgedekt.

Ja, er is een gemeenschap genaamd OCA. Dit staat "Odoo Community Association". Het is een onafhankelijke non-profit organisatie die is opgericht door leden van de Odoo gemeenschap. Het hoofddoel van OCA is om de ontwikkeling en promotie van Odoo (voorheen bekend als OpenERP) - een populaire open-source bedrijfsbeheersoftware - te ondersteunen.


De OCA-gemeenschap bestaat uit ontwikkelaars, implementatie-experts en gebruikers die samenwerken om aanvullende modules en extensies te maken voor het Odoo-platform. Deze modules voegen extra functionaliteit toe aan het standaard Odoo-systeem en kunnen specifiek zijn afgestemd op de behoeften van verschillende bedrijfstakken en gebruiksscenario's.


Omdat Odoo open-source is, kunnen ontwikkelaars over de hele wereld bijdragen aan de ontwikkeling van de software. De OCA faciliteert deze bijdragen door een gestructureerd proces voor het ontwikkelen, beoordelen en publiceren van modules te bieden. Hierdoor kunnen nieuwe functies en mogelijkheden worden geïntroduceerd en gedeeld met de bredere Odoo-gemeenschap.


Het is belangrijk op te merken dat OCA losstaat van Odoo S.A., het bedrijf dat Odoo ontwikkelt en commerciële ondersteuning biedt. OCA is een gemeenschapsinitiatief dat draait om samenwerking en het delen van kennis en technologie binnen de Odoo-gemeenschap.

Standaard wordt 2 uur support geleverd. Voor extra uitleg of training kan een strippenkaart worden afgenomen. Speciaal voor Curq klanten hebben we een verlaagd tarief. 


10 uur kost € 950,00 ​ ​(€ 95,00 p.u)


25 uur kost € 2.125,00 ​(€ 85,00 p.u) 


Normaal tarief is € 125,00 p.u.


Ja, dat kan. Je kunt hiervoor een mail sturen naar info@curq.nl. Onestein zal de aanvraag in behandeling nemen.


Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Contact

Curq is de Open Source bedrijfssoftware die jou weer de vrijheid geeft om te ondernemen.

​​​​Probeer CURQ​​​​ gratis         Proefinstallatie binnen 3 minuten