088-627-0400 - Support

De meest snelle en toegankelijke online boekhoudingssoftware

Zorgeloos je boekhouden doen? Dat kan zeker, volledig volgens RGS-standaarden. Makkelijk in te voeren en door te geven.

Aan de slag met CURQ​​
Automatisch gesynchroniseerde bankfeeds

CURQ is automatisch verbonden met jouw bank, waardoor alle bankafschriften direct in jouw database worden geimporteerd zonder dat jij handmatig iets hoeft te doen.




Je financiele dagboeken overzichtelijk beschikbaar

Alle afschriften zijn makkelijk en overzichtelijk bereikbaar, zodat je geen uren kwijt bent met zoeken. Dat bespaart tijd.

Eenvoudige facturatie met online betalingen

CURQ maakt gebruik van Mollie, het meest gebruikte betaalplatform in Nederland. iDeal, credit cards,  Klarna, het werkt allemaal.

RGS Boekhouding

Dit staat voor Referentie GrootboekSchema-boekhouding en is een gestandaardiseerd en uniform grootboekrekeningschema dat in Nederland wordt gebruikt om financiële administraties te structureren en te categoriseren. Het RGS is ontwikkeld om de communicatie tussen verschillende softwarepakketten en systemen te vergemakkelijken en om de uitwisseling van financiële gegevens te verbeteren.


Voordelen:

Standaardisatie: Het RGS zorgt voor een gestandaardiseerde indeling van grootboekrekeningen, wat ervoor zorgt dat boekhoudingen tussen verschillende organisaties consistent en vergelijkbaar zijn. Hierdoor wordt het gemakkelijker om financiële gegevens uit te wisselen en te analyseren.


Efficiëntie: Het gebruik van RGS vereenvoudigt het opzetten en onderhouden van de grootboekrekeningen. Hierdoor kunnen boekhoudkundige processen efficiënter worden uitgevoerd, wat resulteert in tijdsbesparing en lagere kosten.


Compatibiliteit: Omdat RGS een uniforme taal biedt voor grootboekrekeningen, kunnen financiële gegevens naadloos worden uitgewisseld tussen verschillende boekhoudsoftware en systemen. Dit vergemakkelijkt de communicatie en samenwerking tussen bedrijven, accountants en andere financiële dienstverleners.




Je rapporten, makkelijk en simpel




Veelgestelde vragen

Wat zijn de belangrijkste functies en modules die worden aangeboden in CURQ?

CURQ Starter en Growth wordt standaard geleverd met de volgende modules: Financieel, Voorraadbeheer, Inkoop, Verkoop, CRM, Website/webshop, Projecten, Urenstaten en Declaraties. Curq Professional is voorzien met nog meer modules en functionaliteiten.

De implementatie duurt ca 1 uur en naar gelang de gevraagde van de klant, wordt er standaard (kostenloze) ondersteuning van 2 uur geboden. Mocht aanvullende support nodig zijn, dan kan deze voor Curq Starter & Growth op basis van een strippenkaart worden afgenomen. Voor Curq Professional is er een implementatiepakket beschikbaar tegen een kostprijs van €1.500,00, waarmee het implementatieproces wordt afgedekt.

Ja, er is een gemeenschap genaamd OCA. Dit staat "Odoo Community Association". Het is een onafhankelijke non-profit organisatie die is opgericht door leden van de Odoo gemeenschap. Het hoofddoel van OCA is om de ontwikkeling en promotie van Odoo (voorheen bekend als OpenERP) - een populaire open-source bedrijfsbeheersoftware - te ondersteunen.


De OCA-gemeenschap bestaat uit ontwikkelaars, implementatie-experts en gebruikers die samenwerken om aanvullende modules en extensies te maken voor het Odoo-platform. Deze modules voegen extra functionaliteit toe aan het standaard Odoo-systeem en kunnen specifiek zijn afgestemd op de behoeften van verschillende bedrijfstakken en gebruiksscenario's.


Omdat Odoo open-source is, kunnen ontwikkelaars over de hele wereld bijdragen aan de ontwikkeling van de software. De OCA faciliteert deze bijdragen door een gestructureerd proces voor het ontwikkelen, beoordelen en publiceren van modules te bieden. Hierdoor kunnen nieuwe functies en mogelijkheden worden geïntroduceerd en gedeeld met de bredere Odoo-gemeenschap.


Het is belangrijk op te merken dat OCA losstaat van Odoo S.A., het bedrijf dat Odoo ontwikkelt en commerciële ondersteuning biedt. OCA is een gemeenschapsinitiatief dat draait om samenwerking en het delen van kennis en technologie binnen de Odoo-gemeenschap.

Standaard wordt 2 uur support geleverd. Voor extra uitleg of training kan een strippenkaart worden afgenomen. Speciaal voor Curq klanten hebben we een verlaagd tarief. 


10 uur kost € 950,00 ​ ​(€ 95,00 p.u)


25 uur kost € 2.125,00 ​(€ 85,00 p.u) 


Normaal tarief is € 125,00 p.u.


Ja, dat kan. Je kunt hiervoor een mail sturen naar info@curq.nl. Onestein zal de aanvraag in behandeling nemen.


Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Contact